نوشته شده توسط : نگار محبی

نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید/نتیجه بازی نفت - الشباب 3 بر 0 صفر-خلاصه ترکیب حواشی دان

نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید/نتیجه بازی نفت - الشباب 3 بر 0 صفر-خلاصه ترکیب حاشیه حواشی دانلود گل های بازی

به گزارش "ورزش سه"  نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ببخشند و در پایان نیز با ارایه یک بازی برتر به این مهم دست یافتند.

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2015– ورزشگاه ملک فهد ریاض
داور: دیلان پررا (سریلانکا) کمک ها: پاراکراما هماتونگا (سریلانکا)، لوکو کاستوتاگ (سریلانکا)
اخطار: عبدالرحمان (26) از الشباب؛ حمدی نژاد (47) از نفت تهران

نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی (74 مطهری)، وحید امیری و غلامرضا رضایی (80 علیاری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

الشباب عربستان:
محمد الاویسی، طارق الخطاب، سعید الدوساری، الاستا، عبدالرحمن الخیبری، عبدالعزیز البیشی (68 سعد خیرالله)، محمد آوال، رافینیا داسیلوا، محمد العطیف، بدر السلیتین (46 الخبیری)، نایف الهزازی (60 آنتوی)
سرمربی: عادل عبدالرحمن

شرح گل:
0 - 1 (نفت ایران) : اتفاقی که باید زودتر اینها می افتاد بالاخره در دقیقه 57 به وقوع پیوست و نفتی ها در این دقیقه با حرکتی تمرین شده و مدرسه ای توانستند گل اول را وارد دروازه الشباب امارات کنند، توپی که از جناح راست ارسال شد، پس از 5،6 پاس کوتاه در محوطه جریمه حریف و در بین مدافعان آنها توسط وحید امیری با یک چرخش مناسب وارد دروازه الشباب شد و نفت را فعلا به صدرنشین این گروه تبدیل کرد.
0 – 2 (نفت ایران) : تعویض طلایی علیرضا منصوریان در این بازی ستاره تیم امید ایران بود که در دقیقه 83 و در حالی که الشبابی با حملات خود به فکر رسیدن به دروازه نفت بودند، ارسلان مطهری با استارتی همانند استارت مهدی مهدوی کیا در بازی با آمریکا، توانست توپ را بیش از 60 پیش ببرد تا به دروازه تیم الشباب نزدیک شود و در نهایت و در لحظه ای که مدافعان حریف رسیده بوند با ضربه ای دروازه تیم الشباب را برای بار دوم باز کرد.
0 – 3 (نفت ایران) : کرنر ارسالی ایمان مبعلی در دقیقه 90+1 باز هم توسط بازیکن تعویضی دیگری به گل برای این تیم تبدیل شد و این بار رضا علیاری با جایگیری مناسب و ضربه سر شیرجه ای حرفه ای برای نفت ایران شادی آفرین شد.

شرح بازی:
نفت ایران بالاخره توانست به صدر جدول گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2015 صعود کند. نفتی ها که در این بازی از ابتدای نیمه اول حملات خود را شروع کردند، پس از خلق چند موقعیت نتوانستند به دروازه حریف برسند و در مقابل الشباب نیز آرام آرام توانست خود را در زمین پیدا کند و بازی را از دست ندهد، در نیمه اول می توان نفت را نسبتا تیم برتر میدان انتخاب کرد که حداقل در خلق موقعیت بهتر از حریف عربستانی خود عمل کرد.
اما در نیمه دوم، نفت حرفه ای تر از نیمه اول ظاهر شد و تمام تلاش خود را برای به ثمر رسیدن موقعیت هایش گذاشت، آنها ابتدا در دقیقه 55 توسط امیری به گل رسیدند اما به درستی داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد. نفت دست از بازی ماجراجویانه خود نکشید تا اینکه بالاخره توانست مزد شجاعت خود را بگیرد و توسط امیری و با حرکاتی تمرین شده به دروازه الشباب برسد.
در ادامه حریف عربستانی با چند تعویض و تقویت خط حمله خود، چند بار تا نزدیکی دروازه نفت آمد اما موفق به گلزنی نشد، دقیقا میانه های نیمه دوم این بازی را می توان اوج حملات تیم الشباب دانست که با تلاش هافبک های تیم نفت و استفاده صحیح بازیکنان قدیمی این تیم از تجربه خود، باعث شد این دقایق طوفانی بگذرد و تعویض های منصوریان در بهترین دقایق بازی توانست ضربات دوم و سوم را به حریف عربستانی وارد کند.
گل دوم نفتی ها در بهترین زمان ممکن و در زمان حملات الشبابی ها به ثمر رسید و به گونه ای آب سردی بود که بر پیکر آنها پاشیده شد و باعث شد در ده دقیقه پایانی دیگر خنثی شوند و امیدی برای ادامه بازی نداشته باشند و البته گل سوم که آن هم تعویض یک بازیکن تعویضی دیگر به ثمر به طور کامل، شیرهای سفید را نابود کرد و لیگ قهرمانان آسیا 2015 را برای آنها به اتمام رساند.
نفت ایران با این پیروزی و در پایان هفته چهارم با 7 امتیاز در صدر جدول این گروه خیمه زد تا در بازی بعدی خود و در روز چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه، در تهران و در مقابل پاختاکور، خیال همه ایرانی ها را از صعود خود به مرحله بعد راحت کند.

دقایق حساس:
دقیقه 10 – اولین حمله جدی نفتی منجر به سانتر دیدنی غلامرضا رضایی که شد که این توپ را وحید امیری در موقعیتی ایده آل از بالای دروازه الشباب به بیرون زد.
دقیقه 13 – ارسال ایمان مبعلی، با ضربه سر عزتی دروازه تیم الشباب را به طور خطرناکی تهدید کرد و دروازه بان این تیم نیز نتواست به خوبی توپ را مهار کند و توپ برگشتی با برخورد به پادوانی به بیرون رفت.
دقیقه 19 – توپ ربایی خوب ایمان مبعلی فرصت خوبی را نصیب وی کرد اما شوت او از پشت محوطه جریمه الشبابی ها با فاصله به بیرون رفت.
دقیقه 23 – اشتباه مدافعان نفت، می رفت که کار دست این تیم بدهد اما خروج به موقع بیرانوند و مهار کردن توپ عربستانی ها، باعث دور شدن این خطر از روی دروازه این تیم شد.
دقیقه 29 – شوت دیدنی حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه الشباب با فاصله کمی از کنار سه کنج دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 34 – نایف الهزازی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه نفتی ها برای خود ایجاد موقعیت کرد اما شوت او از بین مدافعان نفتی با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 37 – حمله سریع بازیکنان نفت دروازه الشبابی ها را با خطر روبرو کرد اما خروج الاویسی این فرصت را از نفتی ها گرفت.
دقیقه 45+2 – در آخرین دقیقه بازی، الشبابی ها به دروازه نفت نزدیک شدند و سانتری را روی دروازه این تیم ارسال کردند که این توپ خطرناک توسط بیرانوند مهار شد.پ
دقیقه 47 – ارسال ضربه ایستگاهی الشبابی ها به داخل محوطه جریمه تیم نفت، قبل از آنکه برای این تیم ایجاد خطر کند با عکس العملی دیدنی توسط بیرانوند دفع شد.
دقیقه 55 – ارسال توپ از جناح راست با ضربه سر امیری برای نفتی ها به گل تبدیل شد اما داور بازی به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.
دقیقه 77 – حرکت مهاجم تیم الشباب در بین مدافعان نفت، به راحتی باعث ایجاد موقعیت برای آنها شد اما ضربه محکم مهاجم تازه وارد آنها را بیرانوند به سختی و در دو ضرب مهار کرد.
دقیقه 79 – باز هم حرکت سعد، مهاجم خطرناک الشبابی ها فرصت خطرناکی را برای آنها ایجاد کرد اما ضربه محکم او با فاصله کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:
پیروزی یک تیم ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در عربستان را می توان از اتفاقات ویژه این بازی محسوب کرد، در حالیکه در دو بازی قبلی، دو نماینده ایران در عربستان مغلوب حریفان خود شده بودند، این بار نفت، این طلسم را شکست و توانست در عربستان، حریف خود را شکست دهد.
ضمن اینکه دو تعویض طلایی منصوریان و فرستادن دو بازیکن به زمین که زنندگان گلهای دوم و سوم تیم نفت ایران بودند اتفاقی ویژه و البته جالب برای ما بود. ارسلان مطهری و رضا علیاری در دقایق 74 و 80 به بازی آمدند و دو گل تیم نفت را به ثمر رساندند.

بهترین بازیکن:
ایمان مبعلی باز هم می تواند بهترین بازیکن تیم نفت در این بازی باشد، پاس های مهندسی شده او بارها حریف را به زحمت انداخت و دو بار نیز منجر به گل شد. علاوه بر ایمان مبعلی می توان از چند بازیکن دیگر نیز نام برد، کمال کامیابی نیا که در هافبک دفاعی تیم نفت اجازه عرض اندام به الشبابی ها نداد، وحید امیری که با حرکات خود مدافعین حریف را بسیار اذیت کرد و یک بار نیز دروازه این تیم را باز کرد، علی عزتی که به همراه کامیابی نیا کمربند دفاعی نفت بودند، دو بازیکن تعویضی این تیم یعنی ارسلان مطهری و رضا علیاری که در مدت زمان کم حضور خود در بازی با تمرکز بالا در پست خود ایفی نقش کردند و هر دو موفق به گلزنی شدند و غلامرضا رضایی که بسیار از تجربه خود در این بازی استفاده کرد را می توان بازیکنانی نامید که پشت سر مبعلی قرار خواهند گرفت.

 

نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد | ورزش 3

www.varzesh3.com/news/?...نفت،_الشباب_را_در_عربستان_به_آتش_...
  •  
    ۷ ساعت پیش - نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش الشباب را در عربستان در هم کوبيد.
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید - مشرق نیوز ...

    www.mashreghnews.ir/.../نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشی...
  •  
    ۳ ساعت پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید.
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - خبرگــزاری پانـــا

    pana.ir/.../News-332726-نفت_الشباب_را_در_عربستان_به_آتش_کشید...
  •  
    ۵ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ شاید تصور برد قاطع در عربستان هم برای خود علیرضا منصوریان تا این حد ممکن نبود و نفتی هایی که با ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید و صدرنشین شد

    sport.shafaqna.com/.../68232-نفت-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کش...
  •  
    ۶ ساعت پیش - تیم فوتبال نفت تهران با برتری در زمین الشباب عربستان صدرنشین گروه B شد. به گزارش شفقنا ورزشی، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در ...
  • نفت تهران، الشباب را در عربستان به آتش کشید - صدای ایران

    sedayiran.com/fa/.../نفت-تهران-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید
  •  
    ۶ ساعت پیش - نفت تهران، الشباب را در عربستان به آتش کشید. کد خبر: ۵۴۴۷۷. تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۳. نفت ایران با پیروزی قاطع بر الشباب در ...
  •  
    گروه ورزشي: تيم فوتبال نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه بودند ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | تیم نفت تهران ...

    www.ghatreh.com/news/.../نفت-ایران-الشباب-عربستان-آتش-کشید
  •  
    ۱ روز پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید. - علیرضا بیرانوند، شیری، پادوا.
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - خبرگزاری ...

    baghmalek-news.ir/post/.../نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید...
  •  
    ۴ ساعت پیش - ورزش سه ، نفتی ها که با ۴ امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ببخشند و در ...
  • شاهکار نفت در عربستان/الشباب به آتش کشیده شد - سایت ...

    www.hengamnews.com/.../شاهکار-نفت-در-عربستانالشباب-به-آتش-ک...
  •  
    ۷ ساعت پیش - شاهکار نفت در عربستان/الشباب به آتش کشیده شد. از هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B تیم فوتبال نفت ایران از ...
  • توپچی های ایران عربستان را به آتش کشیدند/ نفت از ...

    www.yjc.ir/.../توپچی-های-ایران-عربستان-را-به-آتش-کشیدند-نفت-از-ع...
  •  
    به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته چهارم لیگ قهرمانان تیم فوتبال نفت تهران میهمان الشباب عربستان است و تراکتور سازی هم از الاهلی امارات پذیرای ...
  •  
    نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.
  •  
    به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B تیم فوتبال نفت تهران از ساعت ۲۲:۰۵ امشب میهمان الشباب عربستان بود که این دیدار با برتری ۳ ...
  •  
    ۷ ساعت پیش - از هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B تیم فوتبال نفت ایران از ساعت 22 و 5 دقیقه امشب ملک فهد شهر ریاض میهمان تیم ...
  •  
    نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید. ... تصویر/اشک تمساح پادشاه عربستان بر نظامیان سعودی کشته شده در حمله به یمن · پایان ماه عسل یا فرمان ناشیانه؟
  •  
    نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین شد. چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۸. مرجع : تسنیم. تیم فوتبال نفت تهران با برتری در زمین الشباب عربستان ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید/
  •  
    ۶ ساعت پیش - نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ببخشند و در پایان نیز ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید - آکا

    news.akairan.com/havades-akhbar/mashreghnews/20154803247.html
  •  
    ۶ ساعت پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید,
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/12423335
     
    ۶ ساعت پیش - نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید. خلاصه خبر. هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2015– ورزشگاه ملک فهد ریاض - داور: دیلان پررا (سریلانکا) کمک ...
  •  
    ۷ ساعت پیش - تیم نفت تهران با غلبه بر تیم الشباب عربستان توانست در صدر گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.
  • نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین شد | آریامو|اخبار ...

    ariamo.ir/نفت-الشباب-را-به-آتش-کشید-و-صدرنشین-شد/
  •  
    ۴ ساعت پیش - نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین شد. تیم فوتبال نفت تهران با برتری در زمین الشباب عربستان صدرنشین گروه B شد.
  •  
    ۱ روز پیش - نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید ... به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند ...
  •  
    ۶ ساعت پیش - گروه ورزشی: تیم فوتبال نفت تهران با درخشش جوانان جویای نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبید. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید

    ugy.ir/pages.php?...نفت،_الشباب_را_در_عربستان_به_آتش_کشید
  •  
    ۵ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا؛ شاید تصور برد قاطع در عربستان هم برای خود علیرضا منصوریان تا این حد ممکن نبود و نفتی هایی که با ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - سایت تفریحی ...

    funsky.ir/main/news/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید/
  •  
    ۳ ساعت پیش - نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی ...
  • لحظه به لحظه | نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید

    www.lahzebelahze.ir/.../نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید
  •  
    ۴ ساعت پیش - گروه ورزشي: تيم فوتبال نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم ...
  • نتیجه بازی نفت و الشباب عربستان - نتایج زنده | اخبار ...

    varzeshonline.blogsky.com/.../نتیجه-بازی-نفت-و-الشباب-عربستان
  •  
    ۸ ساعت پیش - نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - وای وای اچ

    www.yyh.ir/news.php?...نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید
  •  
    ۶ ساعت پیش - گروه ورزشي: تيم فوتبال نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | دانلود آهنگ ...

    www.kholase.com/نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشید/
  •  
    نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید. تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید. منبع · مشرق نیوز ...
  •  
    نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید. ارسال شده : فروردین ۱۹, ۱۳۹۴ / ساعت : ۱۲:۰۹ ق.ظ. به گزارش مشرق، نفت تهران دیگر نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | خبرخوان لرد ...

    rss.lorddownload.com/.../نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشید...
  •  
    نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید. منبع خبر : مشرق نیوز. چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 00:48. موضوع : ورزشی. تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد - سلاگ

    varzesh3_com.selog.ir/p64592_نفت،_الشباب_را_در_عربستان_به_آت...
  •  
    نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد. گلهای بازی دورتموند - هافن هایم (ویدیو). صعود دشوار دورتموند به نیمه نهایی جام حذفی. خلاصه بازی موناکو - مون پلیه (ویدیو).
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | خبرخوان ساعت ...

    saatsefr.com/fa/news/.../نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشید/
  •  
    ۶ ساعت پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید.
  • فیلم:نفت سه-الشباب صفر/ نماینده عربستان آتش گرفت!

    www.tourismonline.co/sports/football-iran/6205-نفت-سه-الشباب-صفر
  •  
    ۶ ساعت پیش - نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل به آتش کشید.
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید

    parsrobo.ir/1394/01/18/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشيد/
  •  
    ۵ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ...
  •  
    ۷ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید! - پایگاه خبری ...

    www.shalamchenews.ir/.../نفت،%20الشباب%20را%20در%20عربستان...
  •  
    ۵ ساعت پیش - نفت تهران با درخشش جوانان جویای نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبید.
  •  
    ۷ ساعت پیش - نفت تهران الشباب را در عربستان به آتش کشید-صدای ایران|لاودان,مرجع سایت ها, اخبار و نیازهای اینترنتی.
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - خبرگو

    khabargo.ir/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید/
  •  
    ۶ ساعت پیش - گروه ورزشي: تيم فوتبال نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید - لینک‌های داغ

    linkbiar.com/news/68976/نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشید
  •  
    ۶ ساعت پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید....
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - جدیدترین اخبار ...

    news.rasanehtv.ir/2015/04/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید/
  •  
    ۱ ساعت پیش - گروه ورزشی: تیم فوتبال نفت تهران با درخشش جوانان جویای نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبید. نفتی … Vista News Hub.
  •  
    ۲ ساعت پیش - از هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B تیم فوتبال نفت ایران از ساعت 22 و 5 دقیقه امشب ملک فهد شهر ریاض میهمان تیم ...
  •  
    ۶ ساعت پیش - نفت ایران با پیروزی قاطع بر الشباب در خاک عربستان صدرنشین گروه خود شد.از هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد | شهرخبرها – آخرین ...

    www.shahrekhabarha.com/.../نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کش...
  •  
    ۶ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | عنوان سایت

    akhbarjoo.com/fa/news/.../نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کش...
  •  
    ۵ ساعت پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید.
  • ورزشی » نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید

    khabar.roozgozar.com/.../نفت_ایران_الشباب_عربستان_را_به_آتش_ک...
  •  
    ۶ ساعت پیش - و گل الاهلی کرده هت‌تریک را هنرش تا حریف هم کشید رخ (82) دیگری مهاجم هم زد پنالتی دقیقه این گلر ست و اول هوساوی رویاهای العنزی در النصر را تا ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید - صفحه اول سایت

    vous.ir/news/.../item/.../نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشید
  •  
    نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید. تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید. کد خبر: ۴۰۳۱۱۵. تاریخ: ۱۹ ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید | تفرش نیوز

    tafreshnews.ir/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید/
  •  
    ۵ ساعت پیش - نفت تهران با درخشش جوانان جوياي نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل در هم کوبيد. نفتی ها که با ۴ امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد - خبرخوان آساکـ ...

    news.asaksms.ir/go/300629/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشيد
  •  
    ۲ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ...
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید - اخبار

    www.wikipg.com/.../نفت%20ایران%20الشباب%20عربستان%20را%20...
  •  
    ۶ ساعت پیش - تیم نفت تهران با 3 گل بر الشباب عربستان در ریاض غلبه کرد و به صدر جدول گروه B رسید.
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - ورزش سه

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...نفت،+الشباب...عربستان+به+آت...
  •  
    به گزارش ورزش سه نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ببخشند و در پایان ...
  •  
    نفت تهران الشباب را در عربستان به آتش کشید - صدای ایران|پویش اخبار.
  •  
    نفت تهران الشباب را در عربستان به آتش کشید - صدای ایران|نیاز نگار.
  •  
    نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد ورزش 3|نیازپو,پویش اخبار و نیازهای اینترنتی روزانه.
  • نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | مجله وبگردی ...

    web.zamzar.ir/.../182523_نفت-ایران-الشباب-عربستان-را-به-آتش-کشی...
  •  
    اخبار-ورزشی | نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید. ورزشی 1. (نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید) مشرق نیوز-14 دقيقه پيش. مشاهده متن کامل خبر ...
  • TitreAkhbar - تیتر اخبار - نفت الشباب را به آتش کشید و ...

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...نفت%20الشباب%20را%20به%20آ...
  •  
    نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید ورزش3 اخبار مشابه ۱۳۹۴-۱-۱۹ ۰۰:۲۲|۲ ساعت پیش نفت تهران با درخشش جوانان جویای نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه ...
  •  
    نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد ورزش 3|بی نیاز. ... خبر بد پزشکان به ستاره ی زن ، خارج کردن رحم درصورت بارداری مجدد+تصاویر · آخرين وضعيت داعش در ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید

    www.akhbarjo.ir/.../نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید.html
  •  
    نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید. ... صعود یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید برتری خانگی اتلتیکومادرید ...
  •  
    تیم فوتبال نفت تهران با برتری در زمین الشباب عربستان صدرنشین گروه B شد.
  • نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین شد | بازتاب وب ...

    baaztab.com/نفت-الشباب-را-به-آتش-کشید-و-صدرنشین-شد/
  •  
    به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B تیم فوتبال نفت تهران از ساعت ۲۲:۰۵ امشب میهمان الشباب عربستان بود که این دیدار با برتری ۳ ...
  •  
    ... فولاد متفاوتی خواهید دید; نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد; مصاحبه مربیان ... سوغاتی 3 امتیازی نفت تهران از خاک عربستان با له کردن الشباب/ تیم علی ... جلوگیری از ورود دروازه بان افسانه ای کلمبیا به ایران/ هیگوئیتا یادش رفته بود ...
  • افکارنیوز>ورزشي: نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین ...

    www.shenidi.com/9650775-نفت-الشباب-را-به-آتش-کشید-و-صدرنشی...
  •  
    ۴ ساعت پیش - به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B تیم فوتبال نفت تهران از ساعت ۲۲:۰۵ امشب میهمان الشباب عربستان بود که این ...
  • 90tv.ir :: نفت تهران 2 - الشباب عربستان 1 / الکباب !

    90tv.ir/news/77011/نفت-الشباب-را-آتش-زد
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش وبسایت نود ، تیم‌های نفت ایران و الشباب عربستان از ساعت ۱۸ ... که دروازه‌بان عربستانی به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.
  • نفتی‌ها به دنبال حفر چاه در عربستان - آرمان پرس

    armanpress.ir/fa/news/2238/نفتی‌ها-به-دنبال-حفر-چاه-در-عربستان
  •  
    ۲ روز پیش - نفت تهران از گروه B باید در عربستان به مصاف الشباب برود و تراکتورسازی .... نتانیاهو جنایتکاری است که یک نوجوان ۱۶ ساله را به آتش کشید ...
  • نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشيد | 355089

    30bil.ir/1394/01/18/نفت،-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشيد/
  •  
    ۶ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ...
  •  
    سه ماهیگیر متخلف در تالاب بین المللی چغاخور به دام افتادند. ... فولاد خوزستان با انگیزه وروحیه به دیدار الهلال می رود. ... نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید.
  •  
    الشباب عربستان 0 - نفت تهران 3 | شاهکار شاگردان منصوریان در عربستان | سه امتیاز شیرین تر از عسل · پیام گلر اسبق ... نفت الشباب را در عربستان به آتش کشید
  • دانلود گل های بازی نفت تهران الشباب :: دانلود آهنگ جدید با ...

    sedaha.blog.ir/1394/01/دانلود-گل-های-بازی-نفت-تهران-الشباب
  •  
    ۵ ساعت پیش - به گزارش سایت خبری جیبامز بازی تیم های نفت تهران و الشباب عربستان در بازی ...... نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید | مشرق نیوز.
  •  
    حسنی در گفتگو با مهر : تیم بعثت کرمانشاه مقابل پارس جنوبی به پیروزی دست یافت/ به حمایت هواداران نیازمندیم ... نفت الشباب را در عربستان به آتش کشید.
  • توپچی های ایران عربستان را به آتش کشیدند/ نفت از ...

    www.trakhtor.com/توپچی-های-ایران-عربستان-را-به-آتش-کشیدن/
  •  
    ۶ ساعت پیش - توپچی های ایران عربستان را به آتش کشیدند/ نفت از عربستان انتقام گرفت/ ... تساوی الشباب عربستان و نفت ایران در پایان نیمه نخست/ تقسیم ...
  •  
    ۶ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب داشتند تا بتوانند وضعیت خود را در این گروه بهبود ...
  • ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها

    www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
  •  
    نفت تهران با درخشش جوانان جویای نامش، الشباب را در عربستان با زدن سه گل به آتش کشید. نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم این گروه هستند امید زیادی به بازی امشب ...
  • نفت ایران 2 - الشباب عریستان 1 / نفت الشباب را آتش زد - ...

    home.abrarnews.com/...نفت...الشباب...-/-نفت-الشباب-را-آتش-زد.html
  •  
    نفت تهران يك الشباب يك (دقيقه 89 ارسلان مطهري): پاس رو به عقب لئوناردو ... دقيقه 42: نايف هزازي ستاره تيم عربستان در جام ملت ها از تله آفسايد نفتي ها عبور كرد و ... بان تيم عربستاني با يك واكنش زيبا توپ را از زير تير افقي دروازه بيرون كشيد.
  • توپچی های ایران عربستان را به آتش کشیدند/ نفت از ... - های یو

    hiu.ir/توپچی-های-ایران-عربستان-را-به-آتش-کشیدن/
  •  
    به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته چهارم لیگ قهرمانان تیم فوتبال نفت تهران میهمان الشباب عربستان است و تراکتور سازی هم از الاهلی امارات پذیرای ...
  • ورزش:نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید - واضح

    vazeh.com/n-9943896_نفت-الشباب-را-در-عربستان-به-آتش-کشید
  •  
    واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ قهرمانان آسیا – هفته چهارم/ نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید خبرگزاری پانا: شاگردان علیرضا منصوریان در خاک ...
  •  
    نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین شد ... سرمربی نفت ایران به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و آنها را سزاوار برد برابر الشباب عربستان دانست. به .
  • نکات قابل توجه تجاوز نظامی عربستان به یمن / چرا «آل سعود ...

    www.fardanews.com/.../نکات-قابل-توجه-تجاوز-نظامی-عربستان-به-یمن...
  •  
    آل سعود تا پیش از این به عنوان حکومتی در سایه عمل می کرد و با پول افسانه‌ای نفت خاورمیانه را به آتش کشیده بود. در سوریه جای پای عربستان در حمایت از معارضین و ...
  • الشباب عربستان در آتش‌بازی نفت سوخت/ جدول رده بندی گروه

    khabar5.com/.../الشباب-عربستان-در-آتش-بازی-نفت-سوخت-جدول-رده-ب...
  •  
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جمهوری شیمیایی آلمان به آتش کشیده شد+تصاویر ... 18 امروز تیم‌های نفت تهران و الشباب عربستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان تیم ...
  •  
    آتش در دامن چه کسی؟ .... به نظر می رسد بحث درخصوص عوامل و دلایل احتمالی سفر رئیس جمهور ترکیه به کشورمان را بتوان ..... نفت، الشباب را در عربستان به آتش کشید.
  • شیرهای سفید به دنبال آتش زدن نفت ایران

    sadkhabar.ir/fa/news/.../شیرهای-سفید-به-دنبال-آتش-زدن-نفت-ایران
  •  
    امشب نفت در بازی برابر الشباب عربستان در خط دفاعی خود باید بیش از هر مهره‌ای چشم به حرکات نایف هزازی داشته باشد. ... به گزارش صدخبر؛امشب (سه شنبه) نفت صدرنشین شایسته لیگ برتر فوتبال .... توپچی ایرانی ژوپیلر را به آتش کشید +جدول.
  • 6 - خبرگزاری نسیم - اخبار

    nasimonline.ir/servicenews/140?&PageNum=6
  •  
    به گزارش خبرنگار «نسیم» سرمربی نفت تصریح کرد: از بازیکنان الشباب هم عذرخواهی کردیم و ... در ورزشگاه بودند تقدیم می‌کنم /مهاجم نفت تهران پس از پیروزی تیمش مقابل الشباب عربستان در لیگ ... واقعا میشه گفت: نفت الشباب را به آتش کشید!
  • فیلم/ الشباب عربستان 0 - نفت ایران 3 - آمارد نیوز

    www.amardnews.com/.../36230-فیلم-الشباب-عربستان-0-نفت-ایران-3...
  •  
    نفت ایران الشباب عربستان را به آتش کشید · تنها رساله عالم شیعی که در قاهره چاپ شده/ روایتی از نامه نگاری آیت الله صدر با دکترشریعتی/ چرا آیت الله صدر کلاس ...
  •  
    به گزارش افکارنیوز، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B تیم فوتبال نفت تهران از ساعت ۲۲:۰۵ امشب میهمان الشباب عربستان بود که این دیدار با برتری ۳ ...
  •  
    سید علی بنی عقیل، به سرپرستی بسیج هنرمندان شهرستان کردکوی منصوب شد ... ترکیه به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد/ اردوغان: نباید اجازه دهیم در عراق و سوریه مسلمانان کشته .... از شهادت ۸ تن از مرزبانان نیروی انتظامی/ اشرار خودروی ماموران را هم به آتش کشیدند .... نفت تهران به صدر جدول گروه B با غلبه بر الشباب عربستان · فرزندان انقلاب در ...
  • جوانان نفت الشباب عربستان را آتش زدند - - پرسانیوز

    www.porsanews.com/1393/.../جوانان-نفت-الشباب-عربستان-را-آتش-زدن...
  •  
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه / آخرین خبر ها / جوانان نفت الشباب عربستان را آتش زدند ... نفت تهران یک الشباب یک (دقیقه ۸۹ ارسلان مطهری): پاس رو به عقب لئوناردو پادوانی با ... تیم عربستانی با یک واکنش زیبا توپ را از زیر تیر افقی دروازه بیرون کشید.
  • اولین برد نفت در لیگ قهرمانان ‌آسیا ثبت شد

    www.varzesh10.ir/.../اولین-برد-نفت-در-لیگ-قهرمانان-‌آسیا-ثبت-شد.ht...
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین برد نفت در لیگ قهرمانان ‌آسیا ثبت شد. ... واقعا میشه گفت: نفت الشباب را به آتش کشید! پاسخ ... امارات میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ شد.
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - های نفت تهران و الشباب عربستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند . ... بی نظمی های سالن والیبال ... نفت نوین در کرج ... نفت آزادی را به آتش کشید.
  • [PDF]آتش سوزی نفت تهران در آزادی - نخست نیوز

    nakhostnews.ir/آتش-سوزی-نفت-تهران-در-آزادی.html?print=pdf
  •  
    آﺗﺶ ﺳﻮزی ﻧﻔﺖ ﺗﻬﺮان در آزادی. ﻧﺨﺴﺖ ﻧﯿﻮز: ... اﻟﺸﺒﺎب ﻋﺮﺑﺴﺘﺎن ﺑﻮد و ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﻋﺮﺑﺴﺘﺎن را ﺑﺎ ﺷﮑﺴﺖ ﺑﺪرﻗﻪ ﮐﻨﺪ. اﺳﺘﺎدﯾﻮم آزادی ... ﻧﻔﺖ ﺗﻬﺮان ﯾﮏ اﻟﺸﺒﺎب ﯾﮏ (دﻗﯿﻘﻪ 89 ارﺳﻼن ﻣﻄﻬﺮی): ﭘﺎس رو ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﻟﺌﻮﻧﺎردو ﭘﺎدواﻧﯽ ﺑﺎ اﺳﺘﭗ ﺳﯿﻨﻪ و ﺿﺮﺑﻪ زﯾﺒﺎی ارﺳﻼن ﻣﻄﻬﺮی ﻫﻤﺮاه ﺷﺪ ... ﺗﻮپ را از زﯾﺮ ﺗﯿﺮ اﻓﻘﯽ دروازه ﺑﯿﺮون ﮐﺸﯿﺪ.
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 روز پیش نفت تهران – الشباب عربستان (گروه B – بازی 6 / 27 اسفند 93 – ساعت 18:00 به همچنین لئوناردو ..... 134_نفت، سپاهان را به آتش کشید و .
  • به آتش کشیدن پرچم آمریکا توسط معترضان آرژانتینی + ...

    tahajomonline.ir/به-آتش-کشیدن-پرچم-آمریکا-توسط-معترضان-آ/
  •  
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به آتش کشیدن پرچم آمریکا توسط معترضان آرژانتینی + فیلم ... هوای پایتخت نا سالم است · شکست نفت برابر الشباب عربستان در نیمه اول ...
  • آتش سوزی نفت تهران در آزادی - سی ای سی نیوز

    seeisee.ir/fa/news/784975/آتش-سوزی-نفت-تهران-در-آزادی/
  •  
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش “ورزش سه” در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی مس. ... قهرمانان آسیا نفت تهران در استادیوم آزادی میزبان الشباب عربستان بود و موفق شد نماینده .... تیم عربستانی با یک واکنش زیبا توپ را از زیر تیر افقی دروازه بیرون کشید.
  •  
    ۷ ساعت پیش - چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (8 Apr 2015)، ساعت ۴:۳۰ (به وقت تهران) ... برچسب‌ها: ویدیوها، لیگ قهرمانان آسیا، الشباب (عربستان)، نفت‌تهران ..... سوغاتی ۳ امتیازی نفت تهران از خاک عربستان با له کردن الشباب/ تیم علی منصور در آسیا هم ... کورس «کلین‌شیت» در قاره سبز · آتش بازی نفت ایران روی چاه‌های نفت عربستان.
  • عکس یادگاری بازیکنان نفت قبل از بازی با الشباب عربستان

    www.blog.asrjam.com/عکس-یادگاری-بازیکنان-نفت-قبل-از-بازی-با/
     
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نفت تهران امروز در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشباب عربستان می‌رود. چند نفی از بازیكنان نفت تهران سه ساعت پیش از شروع بازی خود عكسی ... تجمع آلمانیها در اعتراض به سیاستهای ریاضتی به خشونت کشیده شد .... آتش سوزی در طبقه منفی یک ساختمان+تصاویر ...
  • جوانی به خاطر دکه خود را به آتش کشید - بوشهر نیوز

    bushehrnews.com.jerp.ir/p133588_جوانی_به_خاطر_دکه_خود_را_به_آتش...
  •  
    جوانی به خاطر دکه خود را به آتش کشید ... آتش ورهرام Ātaš i verarām. .... 0.007 گزارش تصویری؛ نفت تهران ۲-۱ الشباب عربستان - گزارش تصویری؛ بارسلونا ۱-۰ ...
  •  
    و توزيع ماهنامه علمي-ترويجي اكتشاف و توليد نفت و گاز در سطح كشور به شماره 036-93 . ... شهر تکریت، میادین نفتی این شهر را به آتش کشید، ارتش عراق موفق به بازپس گیری تأسیسات از دست .... آخرین تمرین نفت پیش از بازی با الشباب عربستان‎ ...
  • بازی به وقت اضافی کشیده شد - خبرگزاری برنا

    www.bornanews.ir/بخش-اخبار-33/256264-بازی-به-وقت-اضافی
  •  
    ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایران و عراق در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رسیدند. ... آتش بازی دینامو ادامه دارد. ... با این گل دینامو کیف همه چیز به تساوی کشیده شد. .... دیدار تیمهای نفت ایران / الشباب عربستان; 00:40 قنبرزاده: منصوریان سال آینده هم در نفت می ماند ...
  • سایت شرکت ملی نفت ایران

    www.nioc.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=9341cf92-e6b0...
  •  
    وزیر نفت در پیام تبریک سال 94 بیان کرد: وزارت نفت در سال 93 وظایف تکلیفی خود را با موفقیت به سرانجام رساند. 13:38 1393/12/27. به همت صنعتگران ایرانی.
  • شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران - وب سایت - ایندکس ایران

    www.indexiran.ir › لینکستان › وب سایت › دولت و حکومت › وزارت نفت
  •  
    ... عراق برای آزادسازی شهر تکریت، میادین نفتی این شهر را به آتش کشید، ارتش عراق موفق به بازپس ... بر اساس اعلام سازمان کشتیرانی عراق انتقال نفت خام میدان کرکوک به پایانه جیهان در سواحل ... آخرین تمرین نفت پیش از بازی با الشباب عربستان‎.
  •  
    ۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... اگر کرانه باختری مسلح شود باید گفت آرمان‌های رژیم صهیونیستی نیز به آتش کشیده می‌شود. زارعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات عراق نیز گفت: در ... پادوانی بهترین بازیکن دیدار نفت ایران و الشباب عربستان شد.
  •  
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الجیش را به «آتش» بکشید. شهروند| سوت آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال ایران از امروز کشیده می‌شود. جایی که نفت‌ تهران، نماینده چهارم ...
  • دود آتش چهارشنبه سوری در چشم جوانان مشهدی و شهرداری

    instanews.ir/دود-آتش-چهارشنبه-سوری-در-چشم-جوانان-مشه/
 

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، مراسم چهارشنبه آخر سال تا بامداد امروز با حضور و آماده باش کامل ... از چشمان ماموران آتش نشانی، اورژانس و نیروهای انتظامی ربود نه تنها موجب به آتش کشیدن برخی ... شکست نفت برابر الشباب عربستان در نیمه اول.

 

دانلود گل های بازی نفت تهران الشباب :: متن اهنگ

persiantext.blog.ir/1394/01/.../دانلود-گل-های-بازی-%09نفت-تهران-الشبا...
  •  
    ۶ ساعت پیش - دانلود گل های بازی نفت تهران الشباب3-0. دانلود گل های بازی نفت تهران الشباب. لینک مستقیم. به گزارش "ورزش سه" نفتی ها که با 4 امتیاز در رده سوم ...
  • ویدیو ورزش 3 – نفت تهران 2-1 الشباب

    video.varzesh3.com/video/نفت-تهران-2-1-الشباب/
  •  
    نفت تهران ۲-۱ الشباب .... پادووانی فوق العادست هنوز درعجبم فولاد چطوراین بازیکن روازدست داد تبریک به نفتی ها ... باز هم نفت پرسپولیسیها ابروداری رو یاد بگیرند ...
  • گزارش زنده؛ الشباب 0 - نفت تهران 1 | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/?itemid=1232878&title...الشباب...نفت...
  •  
    ۷ ساعت پیش - نفت تهران، پس از پيروزي در بازي رفت مقابل اين تيم عربستاني در تهران، امشب در زمين الشبابي ها، چهارمين بازي خود را انجام خواهد داد.
  • نفت الشباب را رفت و برگشتی می کند!

    radnews.ir/Detail/9958/نفت_الشباب_را_رفت_و_برگشتی_می_کند!
  •  
    ۲۳ ساعت پیش - فوتبال - نفت تهران که در ورزشگاه آزادی الشباب عربستان را برد، امشب در عربستان هم به فکر پیروزی مقابل الشباب است و صدالبته مساوی با این ...


 

نفت تهران امروز در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشباب عربستان می‌رود. چند نفی از بازیكنان نفت تهران سه ساعت پیش از شروع بازی خود عكسی یادگاری ...

 

نفت الشباب را به آتش کشید و صدرنشین شد - پرتال خبری حبه

www.habbe.ir/5104503
 

۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم های نفت ایران و الشباب عربستان از ساعت ۱۸ در هفته سوم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که نفت در پایان موفق شد تیم عربستانی را در خانه خود ...



:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

متن دلخواه شما